Uitnodiging: Een mooi kerststuk maken.

Afgelopen jaar hebben we een alternatief kerststukje gemaakt. Dit jaar gaan we weer aan de slag met traditioneel kerstgroen en wat kerstspullen die er voor zorgen dat er een mooi kerststukje gemaakt kan worden.

We maken zoals gewoonlijk een paar voorbeelden zodat je alvast op een idee gebracht wordt. Maar graag laten we het aan de deelnemers over om er een eigen twist aan te geven. Natuurlijk wordt er hulp geboden waar nodig is. Hiervoor zijn Sjan Verberne en Gerrie Schutjens op die avond, om u te helpen. Dus graag tot 11 dec…, want het gaat zeker weer een creatieve avond worden.

Wat is wel belangrijk om mee te nemen : een tangetje en een scherp schilmesje. En als het kan ook nog graag een tangetje om ijzerdraadjes mee te kunnen knippen.

Groetjes Gerrie

Datum: 11 december om 19.30 uur
Waar: Wijkhuis “de Fonkel”
Prins Karelstraat 131
5701VL Helmond
Kosten: Leden €12,50 p.p.
Introducés €15,00 p.p.

Opgeven voor maandag 26 november 2018 bij onze secretaris Paul Verbakel. info@verenigingreumaactiefdepeel.nl / mob.: 06-48571220 Vol=Vol Dus wees er op tijd bij!