Lekker kokkerellen in een leuke ambiance. 29 september

Afgelopen kerst heeft Spirotech, gevestigd aan de Churchilllaan 52 te Helmond, een heel mooi bedrag geschonken aan onze vereniging. Hiermee kan de vereniging leuke dingen doen voor haar leden. Daarom wordt dit jaar  voor het eerst een activiteit georganiseerd voor de jongeren van Reuma Actief de Peel. En wat voor één!

Onze jongerencoördinator, Bea Schepers, is erg hard op weg om voor de jongere leden van onze vereniging verschillende activiteiten te organiseren. Want zeg nou zelf; Reuma is van alle leeftijden! Daarom vindt de vereniging dat het hoog tijd is om iets voor deze doelgroep te organiseren. Of dat gelukt is, mogen de jongeren straks zelf bepalen.

Wat hebben we in petto?

Op dinsdag 29 september 2020 zal van 19.00 tot 22.00/22.30 een kookworkshop worden gehouden bij de KookCreatie in ’t Patronaat aan de 2e Haagstraat 40 in Helmond.

De kookworkshop wordt begeleid door Desiree Crooijmans. Volgens haar kan iedereen koken, zelfs al ben je geen keukenprins(es). Desiree werkt uitsluitend met verse, eerlijke seizoensproducten, zodat je een heerlijk verantwoord diner kunt maken, waarbij ook gelet wordt op diverse dieetwensen en voedselallergieën. Dus wat let je om hieraan mee te doen?

De activiteit is bedoeld voor zowel leden als niet leden tot + 50 jaar. Neem daarom gerust een introducé mee. De kosten bedragen € 12,50 per persoon. Hiervoor krijg je de kookworkshop, een heerlijk welkomstdrankje en tafelwater. Natuurlijk is het de bedoeling dat je het door jou bereide eten zelf opeet. Extra drankjes zijn voor eigen rekening te voldoen bij Desiree.

Voel je je aangetrokken tot deze jongere doelgroep en lijkt het je wat om samen met anderen lekker te kokkerellen, of om gewoon gezellig mee te komen eten, schroom dan niet en kom deze leuke kookworkshop volgen.

Opgeven kan tot 6 september bij Bea Schepers: jongerencoordinator@verenigingreumaactiefdepeel.nl. Geef dan meteen even door wat je dieetwensen zijn, zodat hiermee rekening kan worden gehouden bij het inkopen van de producten.

Er kunnen maximaal 16 mensen deelnemen aan deze workshop. Meld je snel aan, want vol = vol.

Kijk voor meer informatie over de kookworkshop op: https://kookcreatie.nl/workshops/