UITNODIGING CARNAVAL 2018

Op dinsdag 06 februari 2018 houden wij weer onze jaarlijkse carnavalsavond. CV de Rampetampers zal zoals gewoonlijk weer onze avond verzorgen en zij hebben weer een tal van kletsers en amusementsgroepen voor ons gecontracteerd. We verklappen natuurlijk niet alles, maar o.a. Rob Bouwmans als “Robje de Taxichauffeur”, de amusementsgroep “Applaus” en natuurlijk een kapel zullen ons met hun muziek in de stemming brengen.

Voor degene die het mooist verkleed is hebben we mooie prijzen . Man, vrouw, groep ………het maakt niet uit!! Mag allemaal! De keuze wordt gemaakt door prins John de 2e van de Rampetampers. We zijn benieuwd !!! We weten zeker dat het weer een geweldige avond zal worden. Wij vieren deze avond samen met de leden van K.B.O. Bernadette. We maken er gezamenlijk een gezellige avond van.

Deze avond wordt gehouden in:

"De Fonkel"
Prins Karelstraat 131
5701 VL Helmond

De avond begint om 20.00 uur De zaal is open vanaf 19.30 uur.

De kosten voor deze avond zijn:
voor leden/partnerleden: € 10,00
voor een introducé: €12,50
Bij binnenkomst krijgt u 2 consumptiemunten en natuurlijk komen wij rond met lekkere kleine hapjes.
Aanmelden kan telefonisch op 06-48571220 of via de mail van onze vereniging op: info@VerenigingReumaActiefdePeel.nl
U kunt zich aanmelden voor deze fantastische avond t/m 31 januari.